2012年1月11日星期三

EeEe ▪ 說✘ 11♥1♥2012 ☺





11-1-2012  Fall into your Love Trap 
From now on , Mr JLing you are belong to ME 

Everybody Put your fucking hand up , Everybody In LOVE 
The Relationship was Start from A LOVE GAME
Guess he wants to play a love game , Let's play a love game 
Do you want love or you want ME
Are you in that game ? Doing the love game and become A TRUE LOVE 

So please , 
I wanted you to be there when I fall
I wanted you to see me through it all
I wanted you to be the one I loved
I wanted you to hold me in my sleep
I wanted you to show me what I needed
I wanted you to know just how down deep
I wanted you babe 

Just Keep it become SIMPLE , I like that way you are 

No matter what you said , No matter you agree or disagree 
Keep your mouth SHUT ! Who're you actually , NOT YOUR BUSINESS !
I never care about that you said , I don't mind =)
If you want to do this fucking things , then just fucking end it . I DON'T CARE !
BULL SHIT ...... !!!

This is my life , is control by me NOT YOU ! So stop to disturb me anymore !
Please don't told me you still loved me , please don't told me you still got feeling 
Please !!! You're not a kid anymore right , Don't do any silly thing and say any stupid word !
It's already OVER ! 


这一次我不再相信爱情  因为我相信的是你和我
依然坚信世界还不算太糟  所以我愿意再给自己一次被疼爱的机会
我不是一个成天把爱挂在嘴边的女孩  我不随便说爱  因为爱太沉重
但我保证  我会做给你看  =)

我的电话的确响爆了  有恭喜的有讽刺的  其实我很想说  干你们屁事
我不觉得自己哪里有问题也不觉得犯了什么错
合得来就在一起  合不来就再见还是朋友
难不成  你们就真的很懂爱  很会爱  ?
我花心 ? 没错  花得不得了  那又碍你什么事  
我三心两意 ? 也是  摇摆不定  那又犯到你什么
怪了  这年头我也成了封面人物吗  真是多谢你们那么看起
但是  说真的  你们谁啊 !?

我只需要向自己交代  只需要向我的人负责 
奇怪了  我干嘛要跟你们解释为什么 
这些冷嘲热讽  我从来没在意过
你们的诋毁  批评  我不删除也不回嘴  因为嘴巴是你们的
就算说破了  我也感觉不到痛 
如果你们认为这对我起的了什么作用  我只能说  继续努力吧

你可以有你的看法  有你的意见  你可以不爽甚至可以大骂
我都没关系  因为我只认同我自己  一切跟你无关
我不是一个多事的人  因为我的时间很宝贵  不想浪费在不必要的人事物
如果你真的有胆  非常欢迎你到我面前说  我会洗耳恭听 =)


我会每天都很开心  我会和我的人幸福得很嚣张
所以你们不需要担心  因为我一定会过得很好
不要问我远距离的恋爱要怎么维持  不要问我会担心会害怕吗
大骂一声干  !!!  我是为什么要担心  为什么要害怕
是要怀疑自己不够好所以他跟别人跑了? 还是害怕自己变了心 ?
我很专一 , 变心这回事不会发生在我身上  。 我觉得我很好所以他不会跟别人跑掉
每一段感情  我都自信100  信心100  放心100  
因为我们就是这么恶心这么有信心这么不怕变心 

没办法  恋爱的人都是这么嚣张的  你们看惯不惯
不需要羡慕不需要妒忌  因为幸福模仿不来
这一次  我会是最幸福的  我保证 

  
我的人  
给你最最最简单的爱  要你知道我无可取代
  晚安  

没有评论:

发表评论